HATAY İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ
KIRIKHAN AĞIZ VE DİŞ SAĞLIĞI MERKEZİ
Kurumsal
Merkezimiz
Tarihçemiz
Değerlerimiz
Amaç ve Hedeflerimiz
Kurumsal Amaç ve Hedeflerimiz
Vizyon&Misyon
Misyonumuz
Vizyonumuz
Hastane Yönetimi
Başhekim
İdari ve Mali İşler Müdürü
Organizasyon Şeması
İdari Birimler
Ambar
İç Hat Telefon
Birim Çalışanları
Nasıl Gidilir?
Arşiv
İç Hat Telefon
Birim Çalışanları
Nasıl Gidilir?
Atık Birimi
İç Hat Telefon
Birim Çalışanları
Nasıl Gidilir?
Bilgi İşlem Birimi
İç Hat Telefon
Birim Çalışanları
Nasıl Gidilir?
Çalışan Hakları ve Tesis Güvenliği Birimi
İç Hat Telefon
Birim Çalışanları
Nasıl Gidilir?
Eğitim Birimi
İç Hat Telefon
Birim Çalışanları
Nasıl Gidilir?
Enfeksiyon Birimi
İç Hat Telefon
Birim Çalışanları
Nasıl Gidilir?
Faturalandırma Birimi
İç Hat Telefon
Birim Çalışanları
Nasıl Gidilir?
Hasta Hakları Birimi
İç Hat Telefon
Birim Çalışanları
Nasıl Gidilir?
İletişim ve Tanıtım Birimi
İç Hat Telefon
Birim Çalışanları
Nasıl Gidilir?
Kalite Yönetimi
Kalite Yönetim Direktörü
Hastane bölümleri şeması
Radyasyon Hizmet Analiz ve Radyasyon Güvenliği Ekibi
SKS Kalite Yönetimi
İyi Uygulama Örnekleri1
İyi Uygulama Örnekleri2
Kırıkhan ADSM 2022 Eğitim Planı
2022 Öz Değerlendirme Planları
Hasta ve Çalışan Güvenliği Yönetmeliği
Sağlıkta Kalite ve Performans Yönergesi
Sağlıkta Kalite ve Akreditasyon
Komiteler ve Üyeler
TGAP
Hizmet Binamız
Tıbbi Birimlerimiz
Polikliniklerimiz
Nöbetçi Poliklinik
Doktorlarımız
Sıkça Sorulan Sorular
Nasıl Gidilir ?
Poliklinikten Haberler
Doktor Çalışma Programı
Poliklinik Hakkında
Genel Diş Tedavisi
Doktor Çalışma Programı
Poliklinik Hakkında
Sıkça Sorulan Sorular
Nasıl Gidilir ?
Poliklinikten Haberler
Radyoloji Hizmetleri
Laboratuvar Hizmetleri
Evde Sağlık Hizmetleri
Özellikli Sağlık Hizmetleri
Sağlık Turizmi
Yönlendirme
Hasta Rehberi
Nasıl Randevu Alınır?
Nasıl Muayene Olurum
Muayene Saatleri
Hasta-Çalışan Hakları ve Sorumlulukları
Engelli Rehberi
Medula Tesis Kodu
Anlaşmalı Kurumlar
MHRS Online Randevu
İletişim&Ulaşım
Anketlerimiz
Çalışan Geri Bildirim Anketi
Ayaktan Hasta Deneyim Anketi
Öneri ve Görüşleriniz
Hasta Görüş ve Öneri Formu
Çalışan Dilek ve Görüş Formu
İstenmeyen Olay Bildirim Formu (Dikkat ! Sadece Hastane Personeli Dolduracaktır!)
Ramak Kala Olay Bildirim Formu
Ulaşım
Telefon Rehberi
Sık Sorulan Sorular
Dijital Medya
Medyada Biz
Facebook
İnstagram
Youtube
Twitter
Rss
Fotoğraf Galerisi
Video
Hizmetlerimiz ve Hizmet Birimlerimiz
Nasıl Muayene Olurum ?
Nasıl Muayene Olurum ?
30 Mayıs 2022
NASIL MUAYENE OLABİLİR ve RANDEVU ALABİLİRİM?
Yetişkin ve çoçuk hastalarımız genel diş tedavi işlemleri için MHRS ve 182 den randevu alarak.
MHRS 182’den veya yan dal branşlardan (yeşil alan) randevu alan hastaların ilk kayıt bankolarından kayıt kabulü yapılır.
Mental retarde hastaların ilk muayene işlemleri randevusuna bakılmaksızın muayene ve tedavisi yapılır.
Kurumumuzda MHRS ve 182 haricinde kısmen yan dal ve randevusuz hastalara Hekim seçme Hakkı olduğu kayıt esnasında hastaya hatırlatılır.
Hastalarımız Hasta Kayıt Kabul Birimindeki kayıt personeline T.C. Kimlik numarası bulunan bir kimlik kartı ibraz etmek zorundadır. İbraz etmeyen hastaların kayıt kabulü yapılmayacaktır.
Sigortalıların erkek çocukları 18 yaşına kadar, öğrenci olmaları halinde ise 20, üniversite için 25 yaşına kadar muayene ve tedavi olabilirler. Üniversite Öğrencileri iseler okuldan alacakları öğrenci belgesi ile SGK ya gidip tescillerini yaptırmaları gerekir. Tescilini yaptırmayanlar muayene olamaz. Kız çocukları ise evleninceye veya herhangi bir sosyal güvenlik kuruluşuna tabi oluncaya kadar bakılırlar.
Kurum Sağlık yardımlarından yararlandırılan kişilerin müracaatı aşamasında nüfus cüzdanı, sürücü belgesi,evlenme cüzdanı,pasaport veya verilmiş ise kurum sağlık kartı bilgilerinden biri ile kimlik tespiti yapılır.
Kimlik tespiti yükümlülüğünü yapmayan ve bu nedenle bir başka kişiye sağlık hizmeti sunulması nedeniyle kurumun zarara uğramasına sebebiyet veren sağlık hizmeti sunucularından uğranılan zarar geri alınır.
Kapsamdaki kişilerin kendi adına bir başkasının sağlık hizmeti almasını, haksız bir menfaat temin etmesini sağlamak yasak ve suçtur.
Müracaat eden kişinin sağlık yardımlarından yararlanma hakkının olup olmadığının tespiti için, Merkezimiz Diş Hekimliği Bilgi Sisteminden (DHBS) SGK MEDULA üzerinden T.C kimlik numarası ile SGK takip numarası provizyon alınır.
SGK'lı hastalarımıza; Merkezimiz Diş Hekimliği Bilgi Sisteminden (DHBS) SGK MEDULA tarafından, takip numarası/provizyon verilmesi halinde sağlık hizmeti verir.
Yapılan diş protezi katılım payı emekli olanlardan %10 , çalışanlardan %20 katılım payı kurum veznesinden kişilerden tahsil edilir. Sosyal güvencesi olmayan hastalar Sağlık Bakanlığı Kamu Tarifesi tedavi fiyatları üzerinden ücretli olarak işlemlerini yaptırır.
Merkezimize başvuru yapan hastalar muayene olduktan sonra, yapılacak işlemleri için 2. randevu verilir. Ayrıca ilk muayene randevusu almak için web sitemiz "Randevu Al" linkinden ya da MHRS 182 çağrı merkezini arayarak istedikleri diş hekimden randevu alabilirler.
Poliklinik Çalışma Saatleri
Mesai İçi
08.00 - 12.00
13.00 – 17.00
Mesai Dışı
17:00-18:00
×